Nyt fra bestyrelsen om generalforsamling 2020 og AGF kvindefodbold

16. maj 2020 kl. 16:38

Vedr. generalforsamling 2020
Da det stadig er forbudt at forsamle sig mere end 10 personer har vi desværre være nødsaget til at udsætte vores generalforsamling endnu engang. På generalforsamlingen skal vi bl.a. tage stilling til reviderede vedtægter, som bl.a. giver en ny struktur med nogle underudvalg. Vi skal også afholde valg til bestyrelsen og i år er stort set alle bestyrelsesmedlemmer på valg. Sidst men ikke mindst var det meningen at vi skulle tage stilling til vores samarbejde med AGF omkring AGF Kvindefodbold.

AGF Kvindefodbold
Netop som Danmark lukkede ned blev der afholdt pressemøde i AGF, hvor de præsenterede et samarbejde omkring hold i Gjensidige Ligaen og U18 DM Ligaen med VSK Århus og IF Lyseng. Vores deltagelse i dette samarbejde skulle efterfølgende godkendes på vores generalforsamling.

Denne generalforsamling er desværre blevet rykket flere gange pga. forsamlingsforbuddet. På grund af dette har bestyrelsen set sig nødsaget til at tage beslutningen omkring deltagelse i samarbejdet med AGF og VSK Århus uden at det har været muligt at spørge vores medlemmer på en generalforsamling, sådan som en enig bestyrelse ellers havde ønsket. Derfor kan vi nu meddele, at vi har besluttet, at vi deltager i samarbejdet omkring AGF Kvindefodbold til glæde og gavn for kvinde-/pige-fodbolden generelt i Århus og særdeleshed i IF Lyseng.